WE ARE DOWN UNDER

Dec. 16, 2012

Kategori: Allmänt

Hejhej!
Snacka om att jag var ett slakt i fredags kvall, da hade jag jobbat 10 dagar i strack. Skont med en dag ledigt iaf innan 8-9 dagar till i strack! Men det ar bra for pengarna, och min arbetsgivare Tim ar den basta nagonsin. Arbetsdagarna gar ratt sa fort, och vi far ju ol pa vagen hem, det sager ju allt.

Just nu sitter jag och skypar med min familj som ar uppe i Farila, sa jag far se farmor, farfar och faster Eva minsann! Inte langt kvar till jul. Jag ska kopa en julklapp till Madde snart, hon har tydligen redan kopt en till mig, sa kanner pressen pa mig nu! Vet tusan inte vad jag ska kopa at henne, Men kan ju inte spekulera har heller utifall att hon kikar in, hihi.

Aterkommer val narmare jul, ska jobba lite forst! Pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: