WE ARE DOWN UNDER

Nov. 18, 2012

Kategori: Allmänt

Hejhej.
Nu sitter jag vid en finfin dator i Innisfail. Det ar ju en lyx nar man kan skypa och surfa samtidigt, inte ofta det fungerar. Njuter lite nar jag far se hur gratt och ackligt det ar hemma i lilla Osterfarnebo, sa glad att slippa det hela. Dock skulle jag vilja ata lite utav maten mamsen lagar och utav godsakerna mormor star och bakar.

Vi var till ett vattenfall idag. Var inte direkt ett vattenfall assa... Jag tyckte mer att det var en nedatlutande fors, men aja. Josephine Falls hette det, fint var det iallafall! Madde tog sig ett litet dopp bland de kraftliknande sma varelserna som kravlade runt pa botten. Det var kallt tydligen, darfor man inte badar sjalv hehe.

Annars sa sitter vi val pa vara andor och vantar pa battre tider. De tiderna ar nar vi far ett jobb, pa en bananfarm. Vi MASTE ha ett jobb, helst i tre manader sa vi far ett andraarsvisum. Skulle sitta fint!

Nu ska jag skypa fardigt med min familj, HORS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: