WE ARE DOWN UNDER

UPPDAT.

Kategori: Allmänt

Just det!
Kom pa att jag helt glomt bort att beratta att jag inte alls har kriminologi i Sundsvall hogst upp pa min ansokningslista. Jag andrade det alldeles i sista sekund! Nar jag satt och googlade runt en dag pa alternativ som inte var norrut sa kom jag fram till en artikel som GD skrivit i juni forra aret. Hogskolan i Gavle (ja det ar i Gavle men hellre det an Sundsvall!!!) startar upp ett nytt program i host som heter Utredningskriminologi och det later hur kul som helst. Det fanns tydligen bade som distans fran Sodertalje och pa plats i Gavle. Sa det ar just nu hogst upp pa min lista, foljt utav Filmprogrammet i Orebro, Kriminologprogrammet i Sundsvall och Turismprogrammet i Karlstad. Ska bli spannande att se hur resultaten ser ut. Kanske inte borjar plugga alls i slutandan, kanske blir telefonforsaljare i Sandviken istallet. (MARDROM).

A men nu vet ni det iallafall, inte Sundsvall - Utredningskriminologi i Gavle.

Hors.

Kommentarer

  • Camilla Blomberg säger:

    Jag ska läsa kriminologi i Gävle. Vet du om du kom in? :)

    2013-08-16 | 10:39:18
    Bloggadress: http://krigszonen.se/

Kommentera inlägget här: