WE ARE DOWN UNDER

Feb. 5, 2013

Kategori: Allmänt

Trodde inte att det hade gatt sa lang tid sedan jag uppdaterade har sist, men det hade det visst. Det informerade Fiona mig om, sa det ar val bara att skriva det du vill hora pysen!
 
Vi ar icke kvar i Babinda hos Tim, vi planterade dom sma skittraden nagra dagar sen gav vi upp. Jag vet, tontigt att ge upp men vi gav jobbet tva chanser sen var det nog. Vi kunde inte sta upp till slut, blir jag sjukskriven av ryggproblem i forskott sa vet jag orsaken. Vi akte istallet till Cairns och dar ar vi nu och har varit i over en vecka. Vi hanger vid lagunen, jobbar pa brannan och lite sant. Vi blir kvar har till den 17e februari, da gar vart plan over till Nya Zeeland, DET SKA BLI KUL. Blir dar tills 8e mars och da flyger vi tillbaka till Sydney, val dar far vi se vad som hander. Vi ar iallafall sjukt taggade pa NZ, bara grejen att flyga ser vi fram emot. Vi hoppas dock att det inte ar ett litet fjuttigt plan, finns en massa sadana har som inte ser alltfor sakra ut.
 
Annars sa ar det svenskar overallt har, OVERALLT. Fattar inte varifran alla kommer, har halva Sverige emigrerat? Forr tyckte vi det var tyskar overallt, nu ar det bara svenskar och danskar. Haha var tva riktigt blasta stockholmare som bodde pa vart hostel nagon natt, det var hur kul som helst att lyssna pa dom. De diskuterade fraschaste toaletterna och berattade om galna partynatter.
 
Nu maste jag kila, internettiden ar slut! Men nu vet ni att jag ar i Cairns, chillar runt, blir har till 17e och sedan flyger vi vidare!
 
PUSSPUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: