WE ARE DOWN UNDER

Feb. 25, 2013

Kategori:

Är i Wellington för tillfället. Kom hit tidigare ikväll och åker imorgonbitti så det blev en redig snabbvisit. Spenderade gårdagen i River Valley som var ett väldigt ödsligt ställe men vi lyxade iallafall till det med en kanna öl. Idag har vi suttit på bussen i 5 timmar, med ett litet toastopp också. Nu på kvällen orkade vi inte laga någon mat här på hostlet så vi gick ut och åt på en mongolisk restaurang med Anna och Emelie, våra nya kompisar. Vi har samma resplan runt NZ så vi kommer hänga ihop till Queenstown, kul! Imorgon ska vi gå upp 05.30, vår färja över till södra ön tar tydligen 3 timmar... Ska vara en trevlig båttur har jag hört så det hoppas jag på. Sen ska det stå en Kiwi-buss där på andra sidan som ska ta oss till Kaiteriteri och vad som händer där har jag ingen aning om. Märks!
Nu måste jag försöka sova för jag ska upp om 6 timmar, vill inte vara ett slakt på Annas 21åriga födelsedag! Grattis i förskott förresten.

Puss på er va.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: