WE ARE DOWN UNDER

Okt. 1, 2012

Kategori: Allmänt

Star pa centralen i sydney just nu, vi ska med en buss till byron bay klockan tio ikvall, sa det ar ett antal timmar kvar for klockan ar bara drygt halv 6.. har handlat lite proviant till bussresan som tar 12 timmar, skont att aka pa natten anda for da kan man sova hela resan. hoppas det inte ar sa mycket folk sa man kan ligga ner!
checkade ut fran varat hostel imorse efter nio och lamnade da in vara stora backpacks har pa centralen. pallade absolut inte ga runt med dom hela dagen. traskade runt lite i hyde park och gick in i st. marys cathedral, stoooor. sedan lag vi och pratade och laste i nagan timme i parken. jag brande pannan sa jag har ett streck efter solglasogonen dar. det gor inte ont iallafall.

vet ej nar jag kommer att ha tillgang till internet nasta gang men sa fort jag far det sa ska jag visa att vi lever!

puss pa er allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: