WE ARE DOWN UNDER

Okt. 27, 2012

Kategori: Allmänt

Sitter pa ett turistcenter i Airlie Beach for tillfallet. Klockan ar 11.05 och vi har hunnit simma, ata frukost, gatt pa marknad och kopt bocker. Det ar fint vader, inte lika fint som igar men det ar ju bra mycket finare an vad en utav de finaste sommardagarna i Sverige ar. Det borde forklara en hel del om vadret. Dom sa pa radion igar att det ar 30-35 grader pa dagarna och 26 pa kvallarna. Pa kvallarna brukar vi frysa, men det ar val inte sa konstigt nar vi kokar under dagarna.
Vi har varit har i Airlie Beach sen i mandags, och vi ska stanna till pa torsdag! Langsta stoppet hittills. Men vi kommer att lamna denna lilla by (?) mellan mandag och onsdag, da ska vi ut och segla bland Whitsunday Islands, ska snorkla, dyka och bada! Kommer besoka Whitehaven Beach, googla pa det hela. Det ser ut som ett paradis, ett dromstalle. All mat ingar, sa jag hoppas det ar god mat, kommer trycka i mig. Kopte mig en hatt i forrgar, en redig strandhatt. Sa nu kommer jag val inte fa solsting iallafall, eller branna mig i harbotten. Hur man nu kan gora det.

Nu ska vi fixa lite sen far vi se vad som hander! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: