WE ARE DOWN UNDER

Sep. 30, 2012

Kategori: Allmänt

Hejhej hemskt mycket hej!
Igar kopte vi sightseeingbiljetter och akte pa tva turer, en genom hela sydney och en som gick ut till bondi beach. fanns sana sjukt fina beach houses efter vagen. glasvaggar, stora fatoljer, statyer, you name it.
idag har vi gatt runt hela jakla sydney tror jag. maste ha gatt over 2 mil. gick till darling harbour och fick kliva pa en bat som anvandes i krigen utav australienska flottan, och ga ner i en ubat! josses sa sma manniskorna maste vara i en ubat for att kanna sig bekvama... lagt i tak alltsa. at lite pa donken, kilade sedan vidare till harbour bridge och operahuset igen, var tvungna att ta lite mer kort och forsoka ta oss upp pa bron, men man fick bara ta cykeln pa trottoaren dar uppe, annars fick man boter pa 500 dollar - inte sa inbjudande.
imorgon checkar vi ut fran Wake Up har i sydney, pa kvallen hoppar vi pa en buss upp till byron bay dar vi kommer att stanna nagra dagar. hoppas pa fint vader!!
annars sa ar det helt okej vader har, jag tycker det ar lite for kallt men det tycker inte madde. det blaser mycket!!

hors sa fort jag far tillfalle att koppla upp mig pa internet, ar inne pa maddes nu sa maste skynda mig! anvande upp mitt igar nar jag skypade med min fina familj <3

pussss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: