WE ARE DOWN UNDER

Sep. 18, 2012

Kategori: Allmänt

SHIT. en vecka kvar! eller ja inte ens det egentligen eftersom måndagen är vår sista hela dag i sverige.
som jag sa tidigare till en god vän så känns det liksom inte som att det är på riktigt. när man har haft 25 september som ett drömdatum i över 7 månader så slår det nästan slint i skallen när det inte handlar om månader eller veckor längre utan bara några dagar. ena stunden har jag panik över ALLT, i andra har jag glömt att jag ens ska någonstans. när jag sedan kommer på det igen blir jag nästan lite chockad över att det bara handlar om några dagar innan vi är på väg!

var och klippte mig idag, och färgade bort min råttfärgs-utväxt. en sådan utväxt är en förbannelse som drabbar barn till en ljushårig förälder och en mörkhårig förälder. inte kul alls. men nu är det väck, och förhoppningsvis (håller tummarna jättehårt) så kommer inte den dyka upp med samma styrka nu när jag kommer befinna mig i solljus lite oftare.... försöker intala mig det iallafall.

nu ska jag glo vidare på CL-matchen sedan blir det bannemig en tupplur. en rätt så lång en.

fred ut.
nej, det låter bättre med peace out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: